نشست آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل هواشناسی استان مازندران در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان مازندران؛ نشست آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل هواشناسی استان مازندران با حضور عسگری علیخانزاده معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و رحمانی خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان ، معاونین و مسئول حراست هواشناسی استان در این اداره کل برگزار شد.

در این نشست منصور عزیزخانی معاون فنی و شبکه ایستگاههای هواشناسی استان ضمن خوش آمدگویی از زحمات و تعاملات سازنده سرکار خانم  فاضل تبار ملکشاه ذیحساب گفت : امیدواریم که  این  تعامل، همکاری، همفکری و اهتمام در رفع مشکلات و موانع اعتباری و توجه به رعایت دقیق قوانین و مقررات با حضور رضا یزدانی با برنامه ریزی و سیاست های اجرایی و نظارتی ایشان نیز در پیشبرد اهداف این اداره کل ادامه یابد.

بنابر این گزارش؛ عسگری علیخان زاده معاون مدیرکل اقتصادی و دارایی استان مازندران نیز از خدمات سرکار خانم فاضل تبار ملکشاه تقدیر و رضا یزدانی چراتی را به عنوان ذیحساب جدید این اداره‌کل معرفی نمودند.

در پایان این نشست “رضا یزدانی چراتی ”  به عنوان ذیحساب جدید اداره کل هواشناسی مازندران معرفی شد  و از زحمات سرکار خانم فاضل تبار ملکشاه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *