نشست کمیته پژوهش و فن آوری با حضور پژوهشگران هواشناسی و چند نفر از اعضاء هئیت علمی دانشگاه های مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، نشست کمیته پژوهش و فن آوری با حضور مدیر کل و پژوهشگران هواشناسی و چند نفر از اعضاء هئیت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و موسسه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران برگزار شد و در خصوص پژوهش و نوآوری در سال۱۴۰۲ بحث و بررسی شد.

در این نشست ابتدا محمدرضا رضوی مدیر کل هواشناسی استان در مورد اهمیت پژوهش و نوآوری گفت: نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود. موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه صنایع، کشاورزی، خدمات و… به گونه‌ای به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد. اصولا هر نوع پیشرفت و توسعه ارتباط مستقیمی با تحقیقات علمی دارد و رشد و توسعه کشورهای پیشرفته، در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش است.

در ادامه این نشست طرح پژوهشی با عنوان” شناسایی نقاط آلاینده اقلیم استان مازندران و مدل سازی تاثیرات زمانی- مکانی آلودگی ها با استفاده از شبکه عصبی و ارائه راهکارها” توسط مجری طرح ” دکتر مهدی نادی” از اعضاء هئیت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران ارائه شد و نظرات و پیشنهادات تکمیلی برای نتایج خروجی بهترآن ارائه شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *