هواشناسی مازندران در رزمایش بزرگ دیدار از خانوادهای معظم شهدای مازندران در هفته دفاع مقدس در شهرستان سیمرغ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مدیر کل هواشناسی مازندران به عنوان نماینده استاندار در رزمایش بزرگ دیدار از خانوادهای معظم شهدای مازندران حضور یافت و به همراه جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی ضمن غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای شهرستان سیمرغ از چند خانواده معظم دیدار نمودند و با اهداء لوح و هدایا تقدیر شدند.

محمدرضا رضوی مدیر کل هواشناسی مازندران به عنوان نماینده استاندار در این دیدارها،  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران در شرایط سخت و دشوار، برای ما امنیت ایجاد کردند گفت: تمامی شهدا به عهد و پیمان خود وفادار بودند لذا باید راهشان را ادامه دهیم چرا که این شهدا بودند که ما را به مسیر درست هدایت کردند. وظیفه ما سپاسگزاری از عزیزانی است که بهترین عزیزشان را برای دفاع از نظام و اسلام تقدیم کردند.

وی در ادامه افزود:  این رزمایش با هدف شناسایی مشکلات و انعکاس دغدغه خانواده‌های معظم شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام و از طرفی روحیه خلوص و نیت پاک با همین دیدارها تجلی پیدا کرده و فضای جامعه را معطر خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *