تیم والیبال هواشناسی استان مازندران در مسابقات والیبال جام رمضان به میزبانی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار شد، نائب قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران،  مسابقات والیبال جام رمضان کارکنان سازمان هواشناسی کشور ویژه آقایان به همت پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و به منظور نشاط و سلامتی کارکنان این مجموعه برگزار شد باا حضور ۶ تیم منتخب از ستاد مرکزی سازمان هواشناسی کشور، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، اداره کل هواشناسی استان تهران، اداره کل هواشناسی استان البرز، اداره کل هواشناسی استان گلستان و همچنین اداره کل هواشناسی استان مازندران در روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ۱۴٠۲ به مدت دو روز در سالن ورزشی مستقر در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به رقابت پرداختند.

در روز اول این مسابقات بر اساس قرعه کشی صورت گرفته به ترتیب تیم های ستاد مرکزی سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان مازندران، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و اداره کل هواشناسی استان تهران، اداره کل هواشناسی استان البرز و اداره کل هواشناسی استان گلستان به رقابت پرداختند که در این رقابت ها تیم های پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، اداره کل هواشناسی استان گلستان و اداره کل هواشناسی استان مازندران با شکست رقیبان خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات در روز دوم راه یافتند.

در روز دوم و مرحله نیمه نهایی این مسابقات بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در اولین بازی تیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و تیم اداره کل هواشناسی استان مازندران و در دومین بازی تیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و تیم اداره کل هواشناسی استان گلستان به رقابت پرداختند.

 در ادامه تیم اداره کل هواشناسی استان مازندران و تیم اداره کل هواشناسی استان گلستان با شکست دادن تیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

در فینال این رقابت ها تیم اداره کل هواشناسی استان مازندران نتیجه رو به تیم اداره کل هواشناسی استان گلستان واگذار نمود و به مقام نائب قهرمانی مسابقات والیبال جام رمضان کارکنان سازمان هواشناسی کشور در سال ۱۴٠۲ دست یافت. ضمنا تیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور سوم شد.

در پایان این مسابقات با حضور مهدی رهنما “رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور” به عنوان میزبان این دور از مسابقات، محمد رضا رضوی “مدیرکل اداره هواشناسی استان مازندران”، مازیار غلامی “مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران” و جمعی از مدیران با اهداء جوایزی از تیم های برتر تقدیر بعمل آمد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *