دکتر سید محمود حسینی پور استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان از هواشناسی مازندران به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی جشنواره استانی شهید رجایی ۱۴۰۲با حضور دکتر  سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جمعی از مدیران و روسای دستگاه های مختلف و فرمانداران با هدف قدردانی از برگزیدگان عرصه خدمت برگزار شد.

اداره کل هواشناسی مازندران بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱، حائز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی، امنیتی و قضایی شد و در همین راستا دکتر حسینی پور استاندار مازندران و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی از سید محمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی استان به عنوان دستگاه برتر اجرایی با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره، تجلیل  به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران در لوح تقدیر این جشنواره که از سوی استاندار به سید محمدرضا رضوی اهدا شد، آمده است:

جناب آقای رضوی

مدیرکل هواشناسی مازندران

با سلام و احترام

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند.

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و تاکید دولت در ارائه خدمات مطلوب و استقرار حداکثری عدالت در جامعه و رضایت خاطر و ارتقای حفظ کرامت مردم، آن دستگاه اجرایی بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱، حائز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی ، امنیتی و قضایی گردیده است.

بدینوسیله از تلاش ها و اقدامات ارزشمند قابل تحسین جنابعالی و همکاران پرتلاش و خدوم آن مجموعه، در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق شما را در تحقق آرمان های متعالی حضرت امام خمینی(ره) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) از آستان ایزد منان مسالت می نمایم.

سید محمود حسینی پور

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *