به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران ، سید محمدرضا رضوی مدیر کل هواشناسی استان مازندران، در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران ماه عبادت و بندگی مخصوصا مجموعه هواشناسی (ع) تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ
فطر، عید طاعت و عبادت و بندگی، عید شکر برای توفیق عبادت، ذکر، خشوع و توسل به بارگاه کبریایی حضرت حق و تعمیق پیوند با ذات احدیت و حضرت محبوب است.
عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته شده است ، هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در این ماه مبارک از درگاه خداوند متعال، عیدسعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مردم مومن استان و همکاران مجموعه هواشناسی تبریک عرض نموده، از خداوند قادر متعال،رستگاری، عزت و عافیت همگان را مسألت می نمایم ..
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *