جمعی از کارکنان اداره کل هواشناسی روز شنبه در تجمع حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه در مازندران حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، جمعی از کارکنان اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در تجمع پرشور مردم ساری (مرکز استان) حضور یافتند.

همزمان با راهپیمایی بزرگ مردم ولایتمدار مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جنایتکار و اشغال‌گر صهیونیستی مدیرکل و کارکنان اداره کل هواشناسی مازندران، با حضور در این راهپیمایی باشکوه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

گفتنی است در این روز مردم انقلابی و ولایت مدار مازندرانهمزمان با سراسر کشور در این تجمع باشکوه حضور یافتند و با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکبارجهانی و صهیونیست خشم خود را نسبت به جنایت‌های اخیر این رژیم کودک کش نشان دادند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه ساری با راهپیمایی حماسی حملات گسترده و جنایت‌کارانه رژیم صهونیستی به غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که پرچم‌های کشورمان و فلسطین را در دست داشتند، با سر دادن شعار ضد استکبار جهانی و ضد صهیونیستی خواستار توقف جنایات دولت جعلی اسرائیل علیه کودکان، زنان و مردم بی دفاع شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *