جهت تکریم شایسته مراجعین محترم به اداره کل هواشناسی مازندران وادارات تابعه و به منظور سنجش رضایتمندی مخاطبین برای همکاران این اداره کل کد دوبعدی QR Code صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران، در راستای جهت سنجش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌گیرندگان از فرایند و کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی، برای کارکنان اداره کل هواشناسی مازندران وادارات تابعه نیز  کد دوبعدی QR Code))صادر و اطلاع رسانی لازم نیز در این رابطه صورت پذیرفت است.

این اداره کل نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اقدام نموده و برای تمامی کارکنان در سر در اتاق فرد نصب نموده است تا در معرض دید ارباب رجوع قرارگیرد.

سامانه پایش رضایت مردم از کارکنان این اداره کل با استفاده از کد QR در راستای اجرای مفاد جلسه شورای عالی اداری و پیرو دستوررییس جمهور مبنی بر راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و به منظور منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی، فعال شد.

با اشاره به اینکه  اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع و مراجعه کنندگان در دستگاههای اجرایی در ارزیابی عملکرد کارکنان و دستگاه تاثیر مستقیم دارد گفت: اربابان رجوع می توانند با اسکن کدهای طراحی شده در نظرسنجی کارمندان هواشناسی استان مازندران اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *