همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان، مدیرکل هواشناسی مازندران در پيامي حلول اين ماه پر بركت را تبريك گفت.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان، هوشنگ بهزادی مدیرکل هواشناسی مازندران در پيامي حلول اين ماه پر بركت را تبريك گفت.
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ
باز هم در سايه الطاف الهي و در چرخش دور گردون، توفيقي حاصل شد تا در اواسط بهار طبيعت، به استقبال بهار ايمان و تقوا برويم.
بدون ترديد ماه مبارك رمضان با زدودن غبار معصيت از جان ها، مراقبت بيشتر از نفس و به جا آوردن فرايض و واجبات دين مبين اسلام، حركت در مسير الهي، جاني تازه مي گيرد.
حلول ماه مبارك مضان، ماه كرامت و بندگي را خدمت تمامی همکاران محترم هواشناسی مازندران و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و قبولی طاعات و عباداتتان را از درگاه ایزد منان مسئلت مي نمايم.





خدا قوت به شما مدیر توانمند و با لیاقت