روابط عمومی برتر سازمان هواشناسی کشور که در سال گذشته بهترین عملکرد را در انجام وظایف و تکالیف محوله داشتند، معرفی و از تلاش های آنها تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی که تهران برگزار شد، بر این اساس ایمان نبی‌پور مسئول روابط عمومی هواشناسی مازندران ، علیرضا براتی مسئول روابط عمومی هواشناسی چهارمحال و بختیاری و فریده علاءالدین مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی سمنان،به عنوان روابط عمومی های برتر سازمان معرفی و از آنها تجلیل شد.
دکتر سحر تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی کشور با صدور لوحی از تلاش ها و فعالیت های موثر این روابط عمومی ها قدردانی کرد.
در بخشی از این لوح خطاب به مسئولان روابط عمومی برتر سازمان آمده است: بخش مهمی از وظایف و تکالیف سازمان هواشناسی کشور به «اطلاع رسانی» بهنگام شرایط جوی پیوند خورده است. وظایفی که به حفاظت از جان و مال مردم در مواجهه با مخاطرات جوی می پردازد و در این راستا نقش روابط عمومی به عنوان رکن اساسی مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان، مهم و تعیین کننده است.
در ادامه لوح آمده است: فعالیت ها و تلاش های موثر شما در این عرصه سبب شده تا سازمان در ایفای وظایف و ماموریت های مرتبط، موفق و سربلند باشد و یدینوسیله به پاس تلاش های موثر و ارزشمندتان این لوح با عنوان روابط عمومی برتر تقدیم می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *