اولین جلسه شورای اداری هواشناسی استان مازندران در سال جاری به ریاست سید محمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران ، اولین جلسه شورای اداری هواشناسی استان در سال ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات اداره کل و با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

رضوی در ابتدا ضمن خیرمقدم به همکاران، با ابراز رضایت از عملکرد همه بخشها تاکید نمود که این موفقیتها را نتیجه تلاش، پشتکار، همت و حس همدلی تمامی همکاران دانستند.

مدیر کل هواشناسی استان در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش برجسته کارشناسان هواشناسی همدیدی خاطر نشان کرد: امروزه فعالیت یک کارشناس پایش تنها به خواندن و ارسال یک هوا نیست بلکه افزایش نگرش علمی و عملی و تفکرات جدید و خلاق را  در جهت ارتقاء آن می طلبد.

در ادامه نشست، گزارشات فعالیتهای معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره شبکه دیدبانی و هشدارهای جوی از سوی معاون و رئیس ارائه گردید. همچنین هر یک از روسا و مسئولین شهرستانی بطور جداگانه به بیان نیازها، مشکلات و پیشنهادات ادارات پرداخته و گزارشی از فعالیتهای اداره متبوع خود را ارائه دادند که در انتهای جلسه خلاصه ای از نیازها و مشکلات هر اداره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا در جهت رفع احتیاجات و موانع موجود برنامه ریزی شده و گامهای لازم برداشته شود.

در پایان از رضا گلپور کارشناس هواشناسی همدیدی برتر استانی و کشوری در سال ۱۴۰۰ و بهمن بناگر از کارمندان معاونت توسعه مدیریت و منابع و ایمان نبی پور مسئول روابط عمومی هواشناسی مازندران با هداء لوح و هدیه تقدیر شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *