سرپرست اداره کل هواشناسی مازندران در روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هواشناسی مازندران، روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در آستانه‌ی روز بزرگداشت شهدا ، هوشنگ بهزادی سرپرست اداره کل هواشناسی مازندران با جمعی از همکاران با خانواده شهید خراسانی در شهرستان گرگان دیدار و با تقدیم لوح و هدیه‌ای از همسرآن شهید والامقام تجلیل کرد.

بهزادی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و شهدای نظم و امنیت و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم و معزز شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید و اظهار کرد: شهدا جان‌شان را برای حفظ دین و سرزمین خود در طبق اخلاص گذاشتند و همه‌ی ما مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی دلاورمردان و غیورمردان ایثارگر هستیم.

وی در ادامه‌ی سخنانش، مهم‌ترین سرمایه این نظام را خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران، دانست و گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و خدا را شاکریم در مملکتی زندگی می‌کنیم که مبتنی بر دین اسلام و آموزه‌های دینی است.

گفتنی است، سرپرست اداره کل هواشناسی مازندران فردا دو‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ از همکاران ایثارگر، جانباز و فرزند شهید در جلسه شورای اداری تقدیر خواهد شد. پیش از این دیدار هوشنگ بهزادی با همکاران خود با آیین غبارروبی و گل افشانی بر مزار شهید خراسانی حضور یافت .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *