سرپرست هواشناسی مازندران به مناسبت آغاز سال جدید در آخرین روز کاری در سال ۱۴۰۳ با همکاران ستادی استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران، سرپرست هواشناسی مازندران همزمان با اولین روز کاری در سال ۱۴۰۳ با حضور در دفتر مدیریت و دیدار چهره به چهره با پرسنل اداره کل آغاز سال نو و بهار دل‌انگیز طبیعت در تلاقی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

هوشنگ بهزادی در این دیدار با تقدیر از زحمات همکاران گفت: با فرا رسیدن سال جدید می بایست تلاش و نشاط همکاران نسبت به سال‌های قبل بیشتر شود و همه به سهم خود در راستای تحقق برنامه های سازمانی کوشا باشند.

وی بر شعار امسال که با درایت رهبر معزز انقلاب با عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، تاکید کرد و گفت: بایستی همگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب، شعار سال جاری را هرچه بهتر محقق نماییم.

سرپرست هواشناسی مازندران، موفقیت‌های کسب شده توسط هواشناسی استان را در سال ۱۴۰۲ نتیجه همکاری، تعامل و احساس مسئولیت تک تک همکاران در حوزه های مختلف دانست و انشاءلله در سال جدید نیز این فرآیند در ابعاد مختلف ادامه داشته‌باشد.

بهزادی افزود: بر خود لازم می‌دانم از تمامی معاونین، روسا، کارشناسان، کارکنان، که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت روبه‌رشد مجموعه هواشناسی استان در سال ۱۴۰۲ را فراهم نموده‌اند؛ صمیمانه قدردانی و سپاس‌گزاری نمایم و امیدوارم با کمک و تلاش مضاعف دست اندرکاران و همکاران محترم، سال جدید نیز همراه با خلاقیت، سخت‌کوشی، یکپارچگی و هم افزایی آغاز و تداوم یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *