مسئول روابط عمومی هواشناسی مازندران گفت: سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی تولید و عرضه کرد.

به گزارش مسئول روابط عمومی هواشناسی مازندران، این محصول به صورت روزانه تولید و از طریق پورتال اطلاع رسانی و صفحات سازمان هواشناسی کشور در شبکه های مجازی منتشر می شود.

این محصول پیش بینی به زائرین اربعین حسینی کمک می کند برنامه ریزی سفر خود را متناسب با اوضاع جوی در محدوده پیاده روی و شهرهای زیارتی عراق تنظیم کنند.

بولتن اربعین حسینی چشم انداز ۱۰ روزه ای از اوضاع جوی چهار شهر زیارتی «نجف، کربلا، کاظمین و سامرا» و همچنین شش شهر مرزی ایران با عراق یعنی «تمرچین (پیرانشهر)،‌ باشماق، خسروی (قصر شیرین)، مهران،‌ چذابه و شلمچه» ارائه می کند.

نبی پور گفت: این محصول به صورت روزانه در مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تولید می شود و زائران می توانند آن را از سایت سازمان و هواشناسی مازندران به نشانیwww.irimo.ir   و www.mazmet.ir  و در شبکه های اجتماعی نظیر «بله و ایتا » به نشانی  @irimonews  و @mazmet_ir دریافت کنند.

علاوه بر این زائران عزیز می توانند برنامه موبایلی هوای اربعین را که در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جوی کشور تولید شده است، به وسیله آدرس https://b2n.ir/b48769 دریافت کرده و اطلاعات جوی تمامی مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی را به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی مشاهده کنند.

مسئول روابط عمومی هواشناسی مازندران: علاوه بر این بر اساس برنامه ریزی انجام شده، کارشناسان سازمان سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی مازندران در بخش های مختلف خبری صدا و سیما نیز آخرین تغییرات جوی مناطق مرتبط با پیاده روی اربعین را اطلاع رسانی می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *