آغازین روزهای ماه‌ پایانی تابستان به سرخی خون خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم ، ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است. شهیدان والامقامی که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «مهار تورم ، رشد تولید » نامگذاری شده است، خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در سه قوه ، به ویژه در دولت و مجلس با تعامل، همدلی و همگامی، نقشی موثر در تحقق اهداف سال ۱۴۰۲  و نیل به آرمان‌های متعالی این مرزوبوم برعهده خواهند داشت. تعاملی که به پشتوانه حمایت و همگامی ممتد مردان و زنان این سرزمین به ویژه در قامت کارمندان گرانقدر ایران اسلامی تقویت خواهد شد و امید است با همدلی این مسیر به رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم منتهی شود.

هفته دولت فرصتی مغتنم پدید آورده است تا در کنار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ دولت به ویژه کارمندان بزرگوار، یاد و خاطره شهدای عزیز کارمند در روزهای پرافتخار و حماسه‌ساز انقلاب اسلامی و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامی و زنده نگه داریم.

هواشناسی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمامی شهدا و ایثارگرانی که با خدمت خالصانه، ایامی را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار ثبت نمودند و همچنین تبریک روز کارمند به خدمتگزاران ایران اسلامی، از زحمات و تلاش های بی دریغ کارکنان هواشناسی استان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزون یکایک همکاران ارجمند را از درگاه خداوند رحمان خواستار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *