در دانشگاه علوم کشـاورزی و منـابع طبیعی ساری از مدیر کل هواشناسی مازندران به عنوان دستگاه اجرایی برتر با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی هواشناسی مازندران ، روز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران و دستگاه اجرایی برتر در دانشگاه علوم کشـاورزی و منـابع طبیعی ساری با حضور هیات رئیسه دانشگاه، دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، دکتر بابائی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، دکتر بابک مومنی رئیس جهاد کشاورزی استان، دکتر محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و فولادی مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران برگزار شد.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های پژوهشی موثر صورت گرفته در دوره مدیریت قبلی و کنونی اظهار داشت: بخش عظیم پژوهش های ما در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در بخش امنیت غذایی است و زنجیره ای از رشته ها و گروه های آموزشی مختلف در دانشگاه برای رسیدن به این ماموریت مهم با همدیگر همکاری می کنند.

مرادی در ادامه از مدیر کل هواشناسی مازندران بابت احداث و تجهیز ایستگاه هواشناسی در این دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه از سید محمدرضا رضوی مدیر کل هواشناسی مازندران به عنوان دستگاه اجرایی برتر با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم حاضرین از نمایشگاه محصولات، اختراعات و پژوهش های بخش کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بازدید نمودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *