سرپرست اداره کل هواشناسی مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی هواشناسی پیام نبریک صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران، هوشنگ بهزادی سرپرست اداره کل هواشناسی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی هواشناسی(بیست و سوم مارس مقارن با چهارم فروردین ۱۴۰۳) را به همه زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« الله الذی یرسل الریاح فتثیر سحابا فیبسطه فی السماء کیف یشاء و یجعله کسفا » (روم،۴۸)

از سال ۱۹۵۰ میلادی، روز ۲۳ مارس به عنوان سالگرد تاسیس سازمان جهانی هواشناسی تحت عنوان روز جهانی هواشناسی گرامی داشته می شود. به همین مناسبت سالانه یک موضوع خاص توسط سازمان جهانی هواشناسی برای افزایش آگاهی و ترویج اقدامات نوآورانه پیشنهاد می شود که عموماً منعکس کننده موضوعات مرتبط با هوا، اقلیم یا مسائل مربوط به آب و هوا و اقلیم هستند.

سازمان جهانی هواشناسی امسال نیز موضوع ” خط مقدم اقدام اقلیمی” را به عنوان شعار روز جهانی هواشناسی در سال ۲۰۲۴ طرح کرده است. تحقق این شعار بدون داده های جمع آوری شده توسط نیروهای صف سازمان هواشناسی، یعنی دیدبانان سخت‌کوش و مسئولیت پذیر و انتقال این داده ها و پشتیبانی فنی موثر توسط عزیزان بخش فنی و فناوری اطلاعات، پیش بینی های روزانه و دقیق هواشناسی توسط پرسنل متخصص و کاربلد مراکز پیش بینی هواشناسی در سطح سازمان و استان ها غیرممکن خواهد بود.

همچنین همکاران بخش توسعه مدیریت و منابع به عنوان بخش پشتیبانی اداری و مالی، نقش تأثیرگذاری در فرآیندهای کاری مربوطه هواشناسی دارند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات کلیه همکاران در مجموعه سازمان هواشناسی کشور و هواشناسی استان مازندران، فرا رسیدن روز جهانی هواشناسی را به کلیه همکاران گرامی تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم که در سال ۱۴۰۳، به خواست خداوند متعال همکاری و با همدلی و با همت و توان مضاعف پرسنل خدوم هواشناسی مازندران، فرصت های ارزشمندی را در نیل به اهداف سترگ سازمان هواشناسی و ارتقاء جایگاه و توسعه فعالیت های مرتبط با سازمان هواشناسی و پیامد آن اداره کل هواشناسی استان مازندران مهیا کنیم. در خاتمه، برای کلیه همکاران محترم، سالی پرخیر و برکت همراه با سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

با احترام

هوشنگ بهزادی

سرپرست اداره کل هواشناسی مازندران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *