مدیرکل هواشناسی استان مازندران در پیامی روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان مازندران، در متن پیام تبریک سید محمدرضا رضوی آمده است:

امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی، به‌عنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است. روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثرگذار دارد.

نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان کارگزاران «هنر هشتم» در بهتر شدن حال عمومی مخاطبان این نهاد، در نهایت به بهتر شدن فضای عمومی جامعه منجر شده و می‌تواند سبب تقویت امیدواری و روحیه‌بخشی عمومی و تاب‌آوری برای عبور از مشکلات باشد؛ امری حیاتی که اگر از آن غفلت شود، زمینه خسارات جبران‌ناپذیری به جامعه خواهد شد.

این‌جانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمند در روابط عمومی‌های هواشناسی کشور، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر و ایمان نبی پور مسئول روابط عمومی هواشناسی استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه خداوند حکیم، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *